Het nieuwe portal voor vmbo leerlingen Zorg&Welzijn is gelanceerd. Ze gebruiken het portal om voor toetsen en examens te leren. lees meer

Er is een portal voor vmbo leerlingen Zorg&Welzijn gelanceerd. Op het portal worden alle onderwerpen van het Centraal Schriftelijk en Praktijk Examen Zorg&Welzijn behandeld.

De Zorg&Welzijn onderwerpen zijn gerangschikt van A tot Z, de examen onderwerpen zijn te herkennen aan een vlaggetje. Je kunt zoeken op trefwoorden, de onderwerpen worden theoretisch behandeld en er wordt verwezen naar digitaal beeldmateriaal. Daarnaast is er een nieuwsfunctie.

Voorbereiden op lessen en examen

Docenten gebruiken het portal als naslagwerk, ter voorbereiding en verrijking van hun lessen en als basis voor zelf te ontwikkelen opdrachten. Leerlingen gebruiken het portal als naslagwerk, om toetsen te leren en zich voor te bereiden op het examen op een overzichtelijke manier. Er zijn kosten verbonden aan de aanmelding tot het portal.